544Уд1. Розовый шум в аудиотехнике: генератор для тестирования и настройки

Что такое розовый шум в аудиотехнике. Как сделать генератор розового шума своими руками. Для чего используется розовый шум при настройке аудиосистем. Схема и принцип работы простого генератора розового шума.

Что такое розовый шум и зачем он нужен в аудиотехнике

Розовый шум — это особый вид шумового сигнала, спектральная плотность которого обратно пропорциональна частоте. В отличие от белого шума, энергия розового шума равномерно распределена по октавам во всем звуковом диапазоне. Это делает его идеальным инструментом для тестирования и настройки аудиосистем.

Основные свойства розового шума:

  • Спад спектральной плотности 3 дБ на октаву
  • Равная энергия в каждой октаве звукового диапазона
  • Звучит как приглушенный «шипящий» шум
  • Используется для измерения АЧХ акустических систем
  • Позволяет выявить резонансы и неравномерности в звучании

Благодаря своим свойствам, розовый шум широко применяется при настройке эквалайзеров, акустической обработке помещений, калибровке микрофонов и других задачах в области аудиотехники.

Схема простого генератора розового шума

Рассмотрим схему несложного генератора розового шума на основе операционных усилителей:

Схема генератора розового шума

Основные элементы схемы:

  • Транзистор BC548 в режиме пробоя p-n перехода — источник белого шума
  • Операционный усилитель 1 — буферный каскад
  • Операционный усилитель 2 с RC-цепочкой — формирователь спектра розового шума
  • Питание от двух батарей 9В

Принцип работы схемы:

  1. Транзистор генерирует белый шум
  2. Буферный ОУ усиливает сигнал
  3. RC-фильтр преобразует спектр в розовый шум
  4. Второй ОУ усиливает сформированный розовый шум

Особенности изготовления генератора розового шума

При сборке генератора розового шума необходимо учитывать следующие моменты:

  • Использовать неполярные электролитические конденсаторы
  • Подобрать транзистор с хорошим уровнем шума
  • Применять двухполярное питание ±9В
  • Не использовать светодиодную индикацию для экономии батарей
  • Разместить схему в экранированном корпусе

Номиналы компонентов некритичны, допустимы отклонения 5-10%. Важно обеспечить стабильное питание и хорошую экранировку для получения качественного шумового сигнала.

Применение генератора розового шума

Собранный генератор розового шума может использоваться для следующих задач:

  • Измерение АЧХ акустических систем и помещений
  • Настройка многополосных акустических систем
  • Калибровка микрофонов
  • Настройка эквалайзеров
  • Маскировка фоновых шумов
  • Тестирование аудиооборудования

При использовании генератора розового шума важно соблюдать меры безопасности и не превышать допустимые уровни громкости, особенно при длительном прослушивании.

Методика измерений с помощью розового шума

Типовая методика измерений АЧХ акустической системы с помощью генератора розового шума включает следующие этапы:

  1. Установка измерительного микрофона в контрольной точке
  2. Подключение генератора розового шума к входу усилителя
  3. Воспроизведение шума через акустическую систему
  4. Запись спектра сигнала с микрофона
  5. Анализ полученной частотной характеристики

По результатам измерений можно выявить неравномерности АЧХ и принять меры по их коррекции с помощью эквалайзера или акустической обработки помещения.

Достоинства и недостатки генератора розового шума

Рассмотренная схема генератора розового шума имеет следующие преимущества и недостатки:

Достоинства:

  • Простота конструкции
  • Низкая стоимость
  • Автономное питание
  • Широкий частотный диапазон

Недостатки:

  • Небольшая выходная мощность
  • Отсутствие регулировок
  • Нестабильность параметров во времени

Несмотря на недостатки, такой генератор вполне пригоден для любительского применения и может быть хорошим инструментом для начинающих звукорежиссеров и аудиофилов.

Альтернативные методы генерации розового шума

Помимо аналоговых схем, существуют и другие способы получения розового шума:

  • Цифровые генераторы на микроконтроллерах
  • Программные генераторы на ПК
  • Специализированные измерительные приборы
  • Фильтрация белого шума в цифровой области

Каждый метод имеет свои особенности и область применения. Выбор конкретного способа генерации розового шума зависит от требований к точности, удобству использования и стоимости решения.


Архив Микросхемы 537РУ2 537РУ8 544УД1 544УД2 547КП1 548УН1 551УД1 551УД2: 3 грн.

Объявление неактивно — найдите похожие объявления в разделе Микросхемы в Одессе

{{companyBtnAds.button_text}}

Оформить

Состояние:

Новый

Город:

Одесса

Техническое состояние:

Исправное

Производитель:

СССР



кр537РУ2А, кр537РУ8А, кр544УД1А, кр544УД2А, кр544УД2Б, к547КП1А, к548УН1А, км551УД1А, км551УД2А, км551УД2Б

в магазине Радиодетали у Бороды.

Торг и розница возможны. Цены проставлены условно. Предлагайте свои цены.

кр537РУ2А 1984 dip18 Интеграл Минск (TC5504AD) 61 шт. цена 3 Грн.
кр537РУ2А 1987 dip18 Интеграл Минск (TC5504AD) 81 шт. цена 4 Грн.
кр537РУ8А 1991 dip24 Интеграл Минск (TC5516) 3 шт. цена 9.36 Грн.
кр544УД1А 2014 dip8 ОУ (обозначение УД1А E4) 99 шт. цена 8.54 Грн.
кр544УД2А 2007 dip8 ОУ (обозначение УД2А V5) 165 шт. цена 8.54 Грн.
кр544УД2Б 2010 dip8 ОУ (обозначение УД2Б А2) 26 шт. цена 4.55 Грн.
к547КП1А 1988 dip14 Гравитон Черновцы 33 шт. цена 4.88 Грн.
к548УН1А 1988 dip14 ОУ Тонди-электроника Таллинн (LM381) 330 шт. цена 2.7 Грн.
км551УД1А 1986 dip14 ОУ PPP (µA725B) 32 шт. цена 3.94 Грн.
км551УД2А 1987 dip14 ОУ PPP 3 шт. цена 3.75 Грн.
км551УД2Б 1984…1986 ОУ dip14 PPP 17 шт. цена 3.9 Грн.

Микросхемы 537РУ2 537РУ8 544УД1 544УД2 547КП1 548УН1 551УД1 551УД2

Также продаются электронные компоненты, радиодетали, радиокомпоненты и сопутствующие материалы.
С полным перечнем всего ассортимента можно ознакомиться в магазине
Радиодетали у Бороды — известном в г. Одессе торговом бренде.

e-mail: [email protected]; Viber: +38067 939 79 52; телефон: +38067 954 79 16

Полный Прайс-лист можно скачать по запросу на e-mail.

Ключевые слова:

к548ун1а

к547кп1а

км551уд1а

км551уд2а

км551уд2б

Жалоба

Реклама

Реклама

Вас так же может заинтересовать

нет фото

{{message. title}}

{{message.price_view}} {{message.currency_view}}

 

{{message.userWork.name}}

{{message.short_desc}}

  • {{el.name}} {{el.name}}
  • Объявлений: {{message.count}}
  • = 5 && message.tempView % 100 Объявление просматривает {{message.tempView}} пользователей Объявление просматривает {{message.tempView}} пользователь Объявление просматривает {{message.tempView}} пользователя Объявление просматривает {{message.tempView}} пользователей
  • {{message.date_view}}
  • {{message.city_view.name}} {{message.city_view.name}}

РКС Компоненти — РАДІОМАГ

06/04/2022 — Термопринтер Xprinter Jepod

06/04/2022 — Світлодіоди G-NOR і Shining Opto

06/04/2022 — Паяльне обладнання AOYUE

17/02/2022 — Вентилятори, зумери, кнопки, клемники, потенціометри

17/02/2022 — Поповнення складу від постачальника HITANO

26/01/2022 — Напівпровідники, силові дроселі, кварцеві резонатори, кнопки тактові, з’єднувачі

26/01/2022 — Паяльне обладнання AOYUE

29/12/2021 — Нарешті можемо вас познайомити!

19/12/2021 — Підшипники, муфти, ходові гвинти, направляючі, ролики, ремені

15/12/2021 — Пластикові та алюмінієві корпуси

15/12/2021 — Клемники DEGSON

15/12/2021 — Акумулятори Li-poly, NiMH і Li-Ion від виробника GEB

15/12/2021 — Пальні станції, набори для пайки, лупи, термофени та лабораторні блоки живлення

09/12/2021 — Реле, гвинти, шлейф, корпуси, кнопки, перемикачі, з’єднувачі, розрядники

25/11/2021 — Пластикові та алюмінієві корпуси

25/11/2021 — Домашня електроніка та інструмент

10/11/2021 — Трансивери Ebyte з інтерфейсами Bluetooh, SPI, UART, ZigBee

03/11/2021 — Світлодіоди G-NOR і Shining Opto

02/11/2021 — Інвертори Swipower, мультиметри Richmeters та UNI-T, логічні аналізатори Kingst

02/11/2021 — Клемники DEGSON

02/11/2021 — Ультразвукові ванни Granbo

02/11/2021 — Напівпровідники, силові дроселі, кварцеві резонатори, кнопки тактові, з’єднувачі

02/11/2021 — Реле твердо-тільні, термостати, термопари, шунти

02/11/2021 — Домашня електроніка та інструмент

02/11/2021 — Паяльне обладнання YIHUA та AOYUE

18/10/2021 — Хімія для виробництва та пайки від компанії AG TermoPasty

18/10/2021 — Вентилятори, зумери, кнопки, клемники, потенціометри

18/10/2021 — Поповнення складу від постачальника HITANO

21/04/2021 — Припої та флюси виробництва CYNEL

02/04/2021 — Пластикові та гумові елементи від KangYang

02/04/2021 — Домашня електроніка та інструмент

01/04/2021 — Прилади від виробника Hantek Electronics

01/04/2021 — Акумулятори та батарейки LiitoKala

26/11/2020 — Модеми та радіомодулі HOPE RF

24/11/2020 — Паяльне обладнання YIHUA й AOYUE

23/11/2020 — Магазин Радіомаг в Києві змінює свій графік роботи

01/11/2020 — Оптичні інкрементні енкодери

19/10/2020 — Модеми й радіомодулі Ebyte

07/09/2020 — Домашня електроніка

04/09/2020 — Термопринтер Xprinter Jepod

03/09/2020 — Реле твердо-тільні, термостати, термопари, шунти

03/09/2020 — Батарейки та акумулятори від виробника PKCELL

18/08/2020 — Granbo — ультразвукові ванни

09/07/2020 — Припої та флюси виробництва CYNEL

16/06/2020 — Поповнення складу від постачальника HITANO

26/05/2020 — Графік роботи магазинів РАДІОМАГ

17/04/2020 — Елементи розумного будинку від Sonoff

16/04/2020 — Поповнення складских запасів

29/03/2020 — Паяльне обладнання YIHUA

24/03/2020 — Осцилографи Hantek Electronics

23/03/2020 — Спеціальна пропозиція на період карантину

28/02/2020 — Клемники DEGSON розширення складського асортименту

20/02/2020 — ИБП 500VA/300W UPS (Eg500pb)

19/02/2020 — Значне розширення асортименту неодимових магнітів

12/02/2020 — Мультиметри і аксесуари Mastech

11/02/2020 — Припої та флюси виробництва CYNEL

16/12/2019 — Практична електроніка — тепер і англійською

16/12/2019 — Набори RADIOMAG для самостійної збірки

05/11/2019 — Мультиметри і аксесуари Richmeters

07/10/2019 — Хімія для виробництва та пайки від компанії AG TermoPasty

17/09/2019 — Паяльне обладнання YIHUA

11/09/2019 — Найбільше за 17 років поповнення складу продукцією виробника Hitano

10/09/2019 — Припої та флюси виробництва CYNEL

29/08/2019 — Акумулятори Li-poly і Li-Ion від виробника GEB

14/08/2019 — Поповнення складу від постачальника HITANO

08/08/2019 — Поповнення складу та розширення асортименту

29/07/2019 — Розширення асортименту.

10/07/2019 — Хімія для виробництва та пайки від компанії AG TermoPasty

09/07/2019 — Розширився асортимент крокових двигунів

05/07/2019 — Паяльне обладнання YIHUA

02/07/2019 — Припої та флюси виробництва CYNEL

26/06/2019 — Жала для паяльних станцій від виробника Leisto

17/04/2019 — Касетниці TRESTON для зберігання компонентів

20/03/2019 — Клемники DEGSON розширення складського асортименту

11/03/2019 — Свинцево-кислотні акумулятори та джерела безперебійного живлення (UPS)

25/02/2019 — Нові моделі паяльного обладнання AOYUE та YIHUA

06/02/2019 — Неодимові магніти

28/01/2019 — Акумулятори Li-poly і Li-Ion від виробника GEB

09/01/2019 — Макетні плати для пайки, безпаєчні та аксесуари до них.

29/11/2018 — Припої та флюси виробництва CYNEL

13/09/2018 — Асортимент акумуляторів Li-poly та LiFePo4 розширено новими позиціями

12/09/2018 — Безгвинтові з’єднувачі проводів виробництва Anson

14/08/2018 — Розширення асортименту: обладнання від виробника YiHua Electronic

23/07/2018 — Хімія для виробництва та пайки від компанії AG TermoPasty

19/07/2018 — Degson нова продукція DG221-5. 6, DG271V-3.5, DSKK2.5 и 2CDG-5.08

12/07/2018 — Поповнення складських запасів блоків живлення Ovision та RS Power

11/07/2018 — Корпуси для електроніки — найбільший в Україні асортимент

05/07/2018 — Магазин РАДІОМАГ у Львові переїхав!

16/05/2018 — Свинцево-кислотні акумулятори

24/04/2018 — Паяльне обладнання й аксесуари від виробника YiHua Electronic

23/04/2018 — Запрошуємо на стенд компанії «РАДІОМАГ УКРАЇНА» на Dnipro Maker Faire 2018

06/04/2018 — Клеммники виробництва компанії DEGSON

24/01/2018 — Мережеві фільтри та мережеві розєми виробника Yunpen

12/01/2018 — Паяльне обладнання виробництва AOYUE

04/01/2018 — Припой і флюс виробництва CYNEL

12/12/2017 — Розширення асортименту інструментів і паяльних аксесуарів

12/12/2017 — Припій і флюс виробництва CYNEL

06/12/2017 — Паста, флюс, термопаста і інша хімія для пайки і не тільки.

01/12/2017 — Відкрився новий магазин

29/11/2017 — Розширення асортименту паяльного обладнання

21/11/2017 — Зарядні пристрої для акумуляторів.

16/11/2017 — Поповнення складу від виробника HITANO

14/11/2017 — Поповнення складу і розширення асортименту

14/11/2017 — Склад поповнився блоками живлення виробника Ovision

07/11/2017 — На склад надійшли літієві батареї XenoEnergy

22/05/2017 — Корпуса GAINTA пластикові та алюмінієві зі складу

19/05/2017 — Корпуса універсальні пластикові зі складу

19/05/2017 — Макетні плати, з’єднувачі та корпуси виробника E-CALL

19/05/2017 — Паяльне обладнання та аксесуари

18/05/2017 — Кейс захисний універсальний пластиковий

16/03/2017 — Паяльне обладнання виробництва AOYUE

16/03/2017 — Діоди, діодні мости, стабілітрони зі складу

14/03/2017 — Склад поповнився! В том числі новими товарами!

14/03/2017 — Паяльне обладнання і вимірювальні прилади SINOMETER, PEAKMETER, MASTECH,

28/02/2017 — Наш склад поповнився припоями і флюсами виробництва CYNEL

28/02/2017 — На склад надійшли літій-тіонілхлоридні батареї виробництва компанії Saft

06/12/2016 — Новий набір на курси з електроніки для дітей

02/08/2016 — На склад надійшло більше 400 найменувань

03/06/2016 — Конструктори »ПРАКТИЧНА ЕЛЕКТРОНІКА»

27/04/2016 — УВАГА! Краща цінова пропозиція на продукцію Atmel, IR, Vishay, MIC, ST!

24/03/2016 — Неодимові магніти на складі

06/05/2015 — На склад надійшло вимірювальне обладнання Mastech

05/05/2015 — Поповнено склад вимірювальними приладами Mastech.

27/02/2015 — Розміщуємо замовлення на корпуси виробництва GAINTA

17/02/2015 — Надійшли бездротові модулі HOPE RF

16/02/2015 — Склад поповнено дротовими припоями зі сплаву олова та свинцю

04/02/2015 — Світлодіодна продукція G-Nor

06/11/2014 — На склад надійшло паяльне обладнання AOYUE

23/09/2014 — Світлодіоди та світлодіодні стрічки надійшли до складу!

19/09/2014 — Нові надходження приладів та паяльного обладнання Sinometer

19/09/2014 — Корпуса SANHE надійшли на склад

11/09/2014 — Блоки живлення

28/08/2014 — І знову багато цікавого надійшло до складу

21/08/2014 — Нові надходження корпусів Sanhe

15/08/2014 — Світлодіоди вже на складі

13/08/2014 — Цікаві товари поступили на склад

07/08/2014 — Продукція G-NOR

04/08/2014 — Відсіки для батарейок та акумуляторів

09/07/2014 — Відкрито магазин РАДІОМАГ в Одесі!

08/05/2014 — Корпуси Sanhe

31/03/2014 — Світлодіодні стрічки від виробника KENTO

19/03/2014 — Вбудовувані блоки живлення

18/03/2014 — Світлодіодні стрічки від виробника KENTO

12/03/2014 — Паяльне обладнання AOYUE

12/03/2014 — Блоки живлення (AC / DC адаптери) HGPower та інші

12/03/2014 — На склад надійшов великий асортимент корпусів Kradex для РЕА

12/03/2014 — Магніти

12/03/2014 — Танталові конденсатори Vishay / AVX

12/03/2014 — На склад надійшла продукція від виробника KLS ELECTRONIC Co. Ltd

12/03/2014 — Поповнено асортимент і склад світлодіодних стрічок в Україні!

12/03/2014 — Джерела живлення для світлодіодів фірми Camelight

12/03/2014 — Найбільший в Україні асортимент корпусів для РЕА зі складу

12/03/2014 — Потужні світлодіоди

11/03/2014 — ZigBee радіомодеми

11/03/2014 — На склад надійшла чергова партія вимірювальних приладів Sinometer

11/03/2014 — Формуємо поставку корпусів KRADEX (Польща)

11/03/2014 — Продукція KLS Electronic

11/03/2014 — Sinometer вимірювальне та паяльне обладнання

11/03/2014 — Акумуляторні батареї Wanmabattery

11/03/2014 — Продукція HITANO

07/03/2014 — Запобіжники HOLLYLAND

07/03/2014 — Продукція GAINTA

07/03/2014 — Блоки живлення від виробника RS-POWER

07/03/2014 — Діоди, випрямлячі, діодні мости і інша продукція Yangjie

07/03/2014 — Поставка продукції G-NOR

07/03/2014 — Запобіжники ZEEMAN

10/06/2013 — Радіомодулі HOPE RF

Источник питания

— Рекомендации по стабилизатору напряжения на транзисторе на операционном усилителе

\$\начало группы\$

Я пытаюсь воссоздать схему, которая упоминается здесь, здесь и в других источниках.

Для проекта, который я собираюсь использовать, было бы полезно иметь возможность переключать выходное напряжение с GND на 8V. Максимальный ожидаемый ток на этом выходе будет ~20 мА.

У меня получилось так:

(544УД1 — двойное питание не рельсовый операционный усилитель , который у меня есть, 2T3117a — это NPN bjt: UcbMax=60V;UceMax=60V;UebMax=4V, Vref выполнен с делителем напряжения вместо стабилитрона, как на схеме источника, включение/выключение выключение производится аналоговым переключателем, установленным на опорное напряжение)

Моделирование LtSpice дает следующие результаты:

Что меня беспокоит, так это то, что Qbase падает до -15 В, в то время как QEmitter находится в диапазоне от GND до 8 В. Кажется, это нарушает рейтинг UebMax.

Я также могу использовать операционный усилитель с однополярным питанием (например, OP777):

Это, однако, не полностью решает проблему (обратите внимание на время ~ 28 мс), поскольку Qbase может падать быстрее, чем Qemitter:

Моделирование, похоже, не возражает против этого нарушения спецификации, но я не уверен, что происходит в реальной жизни в этот момент. .

Есть ли простой способ решить эту проблему?

  1. Следует ли использовать другой BJT? (Хотя, насколько мне известно, многие небольшие BJT имеют Ueb в диапазоне от 4 до 6 В)
  2. Следует ли использовать другой операционный усилитель? Также можно использовать строго одинарное или двойное питание?
  3. Следует ли разместить аналоговый переключатель в другом месте?
  • блок питания
  • операционный усилитель
  • транзисторы
  • регулятор напряжения

\$\конечная группа\$

3

\$\начало группы\$

Простое решение состоит в том, чтобы добавить диод в обратном направлении параллельно базе-эмиттеру Q6. Это ограничит обратное напряжение до 0,7 В.

Добавление этого диода означает, что операционный усилитель разряжает конденсатор нагрузки через диод и резистор R14. Я не знаком с операционным усилителем на схеме, и некоторые операционные усилители имеют проблемы со стабильностью при работе с емкостной нагрузкой.

Поскольку выходной ток составляет всего 20 мА, рассмотрите возможность управления им напрямую с выхода операционного усилителя. Опять же, это зависит от характеристик доступных операционных усилителей.

\$\конечная группа\$

1

\$\начало группы\$

Многое зависит от того, насколько быстро вам нужно, чтобы выходное напряжение V8V изменялось при выключении задания. В нынешнем виде Q6 будет заряжать C3 (10 мкФ) очень быстро (и, возможно, вызовет избыточный ток в Q6), но когда источник опорного напряжения будет удален, путь разряда для C3 будет проходить через R18 (1 кОм) и через переход E-B Q6. , базовый резистор R14 (100R) и ОУ. Вы можете добавить диод от эмиттера к базе, как было предложено, и тогда разряд будет через R14. Это может достигать 80 мА (и 230 мА, если вы используете источник питания -15 В), что слишком много для устройства. Я бы предложил увеличить R14 по крайней мере до 1k и, возможно, уменьшить C3 до 1 мкФ, что приведет к TC 1 мс. Если вам нужна более быстрая разрядка, вы можете использовать пару NPN/PNP для управления C3 между шиной 15 В и землей. Моделирование может помочь:

\$\конечная группа\$

0

Зарегистрируйтесь или войдите в систему

Зарегистрируйтесь с помощью Google

Зарегистрироваться через Facebook

Зарегистрируйтесь, используя электронную почту и пароль

Опубликовать как гость

Электронная почта

Требуется, но никогда не отображается

Опубликовать как гость

Электронная почта

Требуется, но не отображается

Нажимая «Опубликовать свой ответ», вы соглашаетесь с нашими условиями обслуживания, политикой конфиденциальности и политикой использования файлов cookie

.

Rozā trokšņu ģenerators audio tehnikas testēšanai.

Baltais troksnis ir skaņa, ko dzirdat, kad televizors ir noregulēts uz staciju, kas neeksistē. Tā spektrālais blivums palielinās ar stāvumu 3 дБ/октава, tāpēc baltais troksnis nav piemērots kā avots audio aprīkojuma testēšanai. Ja jūs apvienojat baltā trokšņa avotu un filtru ar 3 dB/oktāvas nobīdi, jūs varat iegut ļoti labu tuvinājumu «patiesam» rozā troksnim, ja jauda ir vienada katrā oktava. Piemēram, jauda frekvenču joslā 40…80 Hz bus vienada ar jaudu frekvenču joslā 10…20 kHz.

Аттела парадитаджа. 1 filtrs ir izgatavots uz lēta op amp typea. Nav iemesla izmantot dārgus zema trokšņa pastiprinātājus ķēdē, kas paredzēta trokņainai.

1. атрибуты.

BC548 apgrieztā nobīde bāzes-emitera pāreja rada troksni ka laba Диод Зенера. Ar диаграмма noraditajiem номиналием vidējais trokšņa spriegums frekvenču joslā ir 30 мВ. «Tranzistoru zenera диоды» nav īpaši uzticamas tādā ziņā, ka to pārāvuma spriegums atkarībā no gadījuma var mainīties no 5 līdz 10 V, lai gan tranzistoru pārāvuma spriegums parasti ir aptuveni 9V. Dažreiz tiek konstatēts, ka tranzistors ir trokšņains ļoti vājš. Šajā gadījumā jums vienkarši jāņem cits.

Операционный усилитель pirmais posms darbojas kā bufera pastiprinājs ar ļoti augstu ieejas pretestību, lai nenoslogotu trokšņa avotu. Bufera pakāpes pastiprinājums ir 11 (20,8 дБ). Pastāvīgs spiediens pie bufera pastiprinātāja izejas vajadzētu būt tādam pašam (vai nedaudz atšķirties) kā uz «транзисторный стабилитрон».

OU 8. kontaktdakša ir savienota ar akumulatora Pozitīvo polu, bet 4. tapa — ar negatīvo. Nejauciet, pretējā gadījumā jūs iznīcināsit pastiprinātāju.

Конденсаторы, кас apzīmēti ar burtiem «NP», ir elektrolītiski, nepolāri. Mēs varētu izmantot arī plēves, taču tās ir dārgas projektam, kuru nolēmām padarit par letu. Un kondensatori ir nepieciešami tieši nepolari, jo C4 ir neparedzama sprieguma zīme un praktiski pilnīga prombutne pastaviga nobīde uz C8.

Применяемые фильтры и фильтры с линейной мощностью 3 дБ / октава частоты 20 Гц … 20 кГц. Filtrs pārvērš balto troksni rozā krasā, nodrošinot, ka enerģija ir nemainīga katrā no 10 audio dapazona oktāvām.

Tā kā «transzistora zenera диод» ir augsts pārāvuma spriegums, barošanas spriegums ir jāpadara diezgan augsts. Mēs izmantojam divus standarta 9 V akumulatorus, kas savienoti virknē tā, lai kopējais spriegums būtu 18 V. Mēs apzināti izslēdzām LED indikāciju no ķēdes, jo viens LED patere vairāk strāvas nekā pārērērē.
Stravas slēdzim jābūt bipolāram, lai atvienotu abas baterijas. Bateriju viduspunkts ir ķēdes «zeme».

Ķēdi var salikt uz maizes dēļa gabala un ievietot piemērotā plastmasas vai metalal korpusā. Komponentu nominalie rādītāji nav kritski, tāpēc rezistori un kondensatori ar 5% pielaidi ir piemēroti. Nav jēgas izmantot metala plēves 1% rezistorus, lai samazinātu troksni shajā ķēdē. Izmantojiet mazjaudas tranzistorus, visus, kas ir pie rokas. Gandriz patvaļīgi var izvēlēties arī divus darbības pastiprinātājus (vai divus atsevišķus), ja vien tie ir piemēroti barošanas spriegumam. Бет neaizmirstiet, ка пе висам microshēmām ир vienāds spraudnis.

Ja jums ir osciloskops vai to aizņematies, pārliecinieties, vai pastiprinātāji neapgriež trokšņa signallu. To nevar noteikt ar ausi, un nogriesana izkropļo signalla enerģijas spektru, un troksnis pārstāj būt rozā. Ja tiek konstatēta izgriešana vai jums ir aizdomas, ka tā pastāv, palieliniet rezistoru R3 vai R4 vērtību (vai nu, bet ne abus). Vērtības dubultošana samazina izejas spriegumu uz psi.

Principā ir “pseido nejausības” trokšņa digitālie ģeneratori, bet man tie nepatīk, jo tiem ir ciklisks raksturs, kas ir ļoti pamanāms ausij. Mūsu sēmā troksnis faktiski ir nejauss.


2. аттелс.

2. attēlā paradīta filtra pārraides reakcija ar slīpumu -3 дБ/октава. Tas nav gluži ideāls, bet es nekad neesmu saticis ideālus filtrus. Un notikušais ir vairāk nekā pietiekami lielākajai daļai mērķu. Kondensatora C7 un izejas filtra kondensatora radītā neliela nobīde zemās frekvencēs patiesībā ir nedaudz lielāka, nekā paradīts grafikā, taču kļūda neparsniedz 1 dB visā audio frekvenču diapazona.

Измантойот трокшню генератору

Savienojiet ģeneratoru ar priekšpastiprinatāju un pakāpeniski palieliniet skaļumu līdz mierīgas runas līmenim. Уровень шума 65 дБ. Klausieties uzmanīgi, meklējot jebkādas skaņas iezīmes, piemeram, zemu troksni vai punktus, kur signals pazud, vai jebko, kas neizklausas pēc tīra trokšņa. Iespējams, jums vajadzēs nedaudz praktizēt šo darbību. Ja jums ir grafiskais ekvalaizers, jums būs vieglāk saprast, kā frekvences reakcijas maximumi un kritumi ietekmē skaņu.

Mēģiniet klausīties ģeneratora signallu labas austinas un tad cauri akustiskā istēma istabā un salīdziniet rezultātus. Varbūt viņi jūs parsteigs.

Paredzēts, lai radītu traucējumus akustiskajā diapazonā dažādās telpās un sakaru līnijas. Pietiekami vienkāršā veidā baltā trokšņa radīšana ir «trokņainu» radioelektronisko elementu (электрические лампы, диоды Zenera, транзисторы, дажадас диоды) izmantošana ar sekojošu trokšņa sprieguma pastiprināšanu.

Венкарша Балта Трокшна Генератор Дарбибас Апракстс

Шайя Кедэ Трокшна Авотс и пушвадитные элементы, проти, стабилитрон VD1 (KS168A). Šī zenera диод darbojas lavinas sadalījuma režīmā ar ļoti mazu strāvu. Strava, kas plūst caur šo Zenera diodi, ir tikai aptuveni 100 µA.

Электронный блок питания с сигналами, не подключенными к зенеровским диодам VD1, катодный и т. д., неполярный конденсатор C1, имеющий беспроводное подключение (KR140UD1208), инвертированный, вместо 2 DA1. No sprieguma dalītāja, kas sastav no rezistoriem R2 и R3, nobīdes spriegums tiek piegādāts citai tā paša pastiprinātāja ieejai 3 DA1.

DA1 микросхемы дарбибас секибу носака резистора R5 претестиба, бет пастипринаюму — резистор R4 претестиба. Вставка DA1 в состав основных резисторов R6. No tā izvēlētais signals nonāk DA2 jaudas pastiprinātājā, kas veidots uz K174XA10 микросхемы.

Пастипринтарные сигналы нет DA2 izejas caur polāro kondensatoru C4 nonak maza izmēra dinamiskajā galviņā B1. Тройка пакапи регулирует основные резисторы R6. Зенера диод VD1 рад troksni liels diapazons frekvences no dažiem herciem līdz vairākiem desmitiem megahercu. Tomēr praksē to ierobežo operacionālā pastiprinātāja frekvences reakcija un dinamiskā galvina, kas atveido signallu.

Ģeneratoru daļas

Zenera диод VD1 var tikt izmantota ar jebkuru statācijas spriegumu, kas ir mazāks par ķēdes barošanas avotu. No pieejamajām Zener diodēm ir jāizvēlas tā, kurai ir Visaugstākais trokšņa līmenis. DA1 pastiprinātāju var nomainit uz KR1407UD2 microshēmu vai jebkuru citu darbības pastiprinātāju ar augstakā frekvence pastiprināšanas koeficients. DA2 mikroshēmas vietā varat ievietot jebkuru citu UZCH microshēmu.

Эдийс Базилс

Miksu inženieriem, kas specializējas popmuzika, EDM (elektroniskā deju mūzika) vai hiphopā, bieži ir jāstrādā ar lielu skaitu ierakstu. Tas parasti ир saistīts ар plašo slāņošanos ар spēcīgi filtrētām skaņām, kurām ir tik liela nozīme šo žanru skaņdarbu kopējā «краса». Bet pat strādājot ar roka un indie grupām, kas tradicionāli sastāv no 4-5 dalībniekiem, jūs varat sastapties ar projektiem, kas sastāv no apmēram miljons daudzslāņu daļām, ar kaudzi dubultotām un dublētām ģitāras partijām ar vairākiem mikrofoniem, milzīgu skaitu par vokālajiem aranžējumiem utt. Джа нестраджат тада лимени, лай варету атлаутиес грезнибу палидзет изтирит вису некартибу ип извейдот майсиджуму, джумс ир даудз джастрада ип даудз лайка, кас джайегулда проект. Dažreiz tas noved pie projekta pamešanas. Иедомайес шо айну…

Mākslinieks: «Чау, ка иеет?»

Эс: «Ммм, nekas. Kā tev iet?»

Mākslinieks: «Jā, labi… Hmm… Atcerieties to EDM skaņdarbu, kuru tu mums gatavojies miksēt?»

Эс: «Джа.»

Mākslinieks: «Es to augšupielādēju serverī…»

Es: Serveris? Vai kaut kas notika ar jūsu Dropbox?

Mākslinieks: «Jā, faili ir pārāk lieli.»

Es: «Pārāk liels? Mēs par to runājām stundu, atceries? Viss, kas pārsniedz 60 dziesmas, man prasīs vismaz nedēu.

Mākslinieks: [klusums]

Es: «Vai man nolīgt slepkavu?»

Mākslinieks: [klusums]

Es: [nopūta] «Labi… tieši par cik dziesmām tu runā?»

Mākslinieks: «Хм… nedaudz virs 160.»

[Īsi tālruņa pīkstieni]

Излемиэт пар атсауци

ЛАБИ. Neviens nevēlas krist galējībās, it ipaši, strādājot ar daudzsološu dziesmu un mākslinieku. Tātad, ka jūs to visu izdomājat, pirms sākat mikset? Jebkuram miksēšanas inženierim galveno lomu spēlē tas, ko es saucu par «miksēšanas līmeņiem un panoramēšanu»: posms, kurā katram skaņas avotam iestatāt sākotnējo pastiprinājumu un veiciet galveno galveno atdalīšanjouœu Jūs iegūstat diezgan aptuvenu statisko līdzsvaru, ko vēlāk var pielāgot ar dinamikas apstrādi, автоматизация, klusuma vadību ип citiem maziem uzlabojumiem.
Parastā pieeja ir izvēlēties vienu skaņu kā galveno līmeni un līdzsvarot visus pārējos ierakstus saistībā ar to. Daudzi sāk miksēšanu, iestatot skaļuma līmeni sitiena bungai, bungām un basam, vadoties pēc fakta, ka šīs skaņas veido skaņdarba ritmisko kodolu (un tāpēc ir vērts sākt ar tām), un tāpēc, ka šīs skaņas ir piesātināti ar enerģiju, to tilpums uz skaitītāja ir lielaks nekā vairumam citu avotu — tāpēc, iesstatot tos atbilstošā skaļuma līmenī, tiek samazināts риски, ka maisījuma izstrādes laika viss tiks «pākarsēts» galvenajā kopnē. Citi izvēlas uzsvērt galveno vokālu ип veidot miksu ap to. Abas šīs pieejas darbojas lieliski…
Taču ir vēl viens veids, kas ir ātrs, diezgan vienkāršs un, pārsteidzoši, diezgan uzticams: tā vietā, lai atlasītu mērķauditoriju savā kolekcijā, jūs izmantojat rozā trokšņu ģeneratoru, lai nodrošinātu galveno skaļuma līmeni un līdzsvarotu katru ierakstu ar to, draugs. Tas var izklausīties ka traka pseidozinātniska ideja, taču tā darbojas – un šaja rakstā es jums paradīšu, ka to izdarit, un tad es to pieradišu.

Капец «роза трокснис»?

Es jau teicu, ka rozā troksnis ir jāizmanto ka atsauce, bet ar ko rozā troksnis ir tik ipašs? Kāpēc, piemēram, ne baltais troksnis? Galu galā baltajam troksnim ir pastaviga enerģija, vai ne? Jā, tā ir, baltajam troksnim ir nemainīga enerģija Visa frekvenču spektrā. Бет, лай ган тас вар, но нодеригс аудио aprīkojuma mērīšanai, тас нав svarigi miksēšanai. Капец? Cilvēka dzirdes sistēmas frekvences reakcija nav lineara, bet logaritmiska. Citiem vārdiem sakot, mēs uztveram skaņas pieaugumu kā oktāvas, nevis vienādus frekvences pieaugumus; катра накама октава аптвер дивреиз ваирак херку нека иеприекшеджа. Un tas nozīmē, ka, klausoties balto troksni, mums šķiet, ka skaļuma līmenis palielinās par 3 dB uz oktāvu.
«Draudzīgāks» enerģijas sadalījums rodas, ja mēs filtrējam balto troksni tā, ka tas zaudē 3 dB uz oktāvu (palielinoties frekvencei). Катра октава сатур таду пашу энергии даудзуму ка накама, тапец скана ир дабискака «лидзсварота». Тас ир роза troksnis.
Balts un rozā nav vienīgie trokšņu veidi, bet citas krasas shajā kontekstā nav jāņem vērā. (Ja jūtat nepieciešamību zināt vairāk informācijas par trokņa veidiem Vikipēdijas lapa «Trokšņa krasas» noderēs tikpat labi kā jebkurš cits avots).

Парскатс

Tātad, kā tieši mēs varam likt šim rozā troksnim darboties mūsu labā, sajaucot? Ideja ir izmantot trokšņu ģeneratoru (šobrīd es iesaku izmantot bezmaksas), lai radītu rozā troksni un kalibrētu to tā, lai Stereokopnē tas uzņemtu saprātīgu vidējo skaļuma līmeni miksēuzēnai NO noteiktais līmenis troksnis, jūs «соло» savu pirmo avotu, tāpēc tas spēlē kopā ar rozā troksni un līdzsvaro to ar ausi tieši uz trokšņa fona. Jūsu mērķis ir atrast līmeni, kurā avots ir tik tikko dzirdams caur troksni, bet nav pilnībā apslapēts. Pēc tam izslēdziet šo avotu, sāciet nākamo solo avotu un atkārtojiet. Дариет катрам авотам. Izslēdzot troksni, jūs iegūsit savu meistara miksēšanas skaļuma līmeni. Tomēr tas bija īss apskats. Tagad эс apsvēršu katru нет darbībām, kas jums jāveic pēc kārtas.

Трокшна генераторы

Pirmkārt, jums ir nepieciešams trokšņu ģeneratora spraudnis. Bezmaksas MDA TestTone ir ideāls, jo tas ļauj izlaist ienākošos skaņas signāls to nekādā veidā neietekmējot, kas nozīmē, ka tas var būt stereo kopnes ieliktnī, un jums ir jāizvairās no sarežģītākas maršrutēšanas vai trokšņu ģeneratoru izmantošanas vairākos celiņos. Turklāt to var apiet visa projekta darba laika un vēlāk izmantot, lai pārbaudītu, vai miksēšanā nav kļudu (ja kaut kas izklausas daudz augstāks par trokšņa līmeni, tad jums tam japievērba uzmanība). Viss MDA использует комплекты, которые можно использовать для создания безмаксисных программ, которые работают в Windows и OS X, используя формат VST (Virtual Studio Technology). Tas ir piemērots lielākajai daļai DAW (c digitālās audio darbstacijas), bet, piemēram, Logic un Pro Tools lietotājiem būs jāatrod vietējā lietojumprogramma vai piemērots alternatīvs trokšņu ģenerators – ar tādiem pašiem pamatprincipiem, lai jūs joprojām varētu sekot norādījumiem.

Darbs ar skaļumu

Es ceru, ka jūs jau zināt, ka miksējot ir jāatstāj pietiekami daudz vietas galvenajā autobusā (ja nepieciešams, vēlāk varat pievienot kompensējošu pastiprinājumu un veikt nepieciešamo tilpuma apstrādi, bet pagaidām mēs esam ieinteresēti ietaupīt augstumu un radīt patīkamu sajauc ar labu dinamisko diapazonu) . Tāpēc, pirms sākam sēlēties ar skaļuma regulēšanas sviram, mums ir jākalibrē troksnis, lai sasniegtu saprātīgu vadības skaļuma līmeni, kas tam nepieciesams.
Jums jākoncentrējas uz vidējo RMS (среднеквадратичный) vērtību, nevis maximumu. Pīķa mērīšanai ir savas priekšrocības, taču mums nav jāuztraucas par pīķa pārejām, kas ietekmē kompresorus utt. Dažiem DAW ir RMS mērītāji galvenajā kopnē, bet dažiem nav, tāpēc jums var but nepieciešams kāds mērīšanas spraudnis. Es izmantoju Cubase, kas nerada RMS galvenajā стерео kopnes kanālā, bet tam ir ipašs galvenais kanāls, kas parada visu veidu noderīgu informāciju. Lai nesarežģītu darbu citiem lietotājiem digitālās darbstacijas, piemērā es izmantoju Meterplugs «K-Meter. Katram kanālam ir gan maximuma mērītājs, gan RMS, un es varu ieteikt šo spraudni tā 9vienkāršības unēs Elegant.0003

Iestatījums

Soli pa solim: ievietojiet TestTone spraudni стерео kopnes ieliktnī un K-metru nākamajā slotā. Pārvietojiet TestTone slīdni uz PINK režīmu, lai iegūtu rozā troksni, un pārliecinieties, vai kanāls ir iesstatīts uz CENTRU (tātad tas izvada gan kreiso, gan labo kanālu — tam pēc noklusējuma jābūt p īcijā). Nepeskarieties F1, F2, Sweep и «0 дБ».
Tagad ir pienacis laiks iestatīt projekta atsauces apjomu. Изменить уровень TestTone slīdni Level ( Es atklāju, ka ir kļūda, kuras dēļ, ievadot ciparus teksta laukā, nekas neparadas ), lai, izmantojot mēritaju, noregulētu troksni ne pārak skaļā līmenī. Savā piemērā es izvēlējos K-14 līmeni uz K-metra. Tas nosaka nulli par 14 dB zem digitālās pilnas skalas — citiem vārdiem sakot, ir 14 dB virs nulles atzīmes, kas garante augstumu miksēšanas laika. Ņemot vērā šos apstakļus, jums nav jāuztraucas par to, ko dara visi šie kanālu mērītāji, vai par maisījuma kopnes pārslodzi miksēšanas laika. Lai iegūtu saprātīgu skaitītāja rādījumu, kas ir jaudas robežas, ir nepieciesams rozā troksnis. Es atklāju, ka, iesstatot TestTone rozā trokšņa avotu uz -11 dB, RMS līmenis K-14 skalā ir aptuveni -9дБ, ип svārstību maximums ir ap nulli.
Visbeidzot, papildus pašam troksnim, jums būs jādzird skaņa no avota ierakstiem, tāpēc pārliecinieties, vai TestTone parametrs «Thru» ir iesstatit uz 0 dB, kas ir maximalā vērtība, lnijotīdulīta, noregistita лаба гной. (Ja «Thru» ir izslēgts, jūs nedzirdēsit nevienu no avotiem; ja mainīsit «Thru» līmeni, jums bus jāatgriežas un jāpielāgo trokšņu līmenis).

Ja jūsu DAW nav K vai cita RMS tipa skaitītāja, varat instalēt spraudni galvenajā kopnē. Šeit attēlotie Meterplugs «K-Meter» ir lieliski piemēroti šim darbam.

Lai noteiktu trokšņa skaļuma līmeni un tādējādi arī “jaukšanas skaļuma līmeni”, jums bus jāizmanto vidējais mērītājs. Šeit K-14 tika izvelēts Cubase galvenā kanāla meritajā no 0 līdz -14 dB pilnai skalai. Varat pamanit, ka, ja trokšņu ģenerators ir iesstatīts uz -11 dB, skaitītāja maximums shajā skalā ir 0 vai tuvu tam, bet RMS ir aptuveni -9 vai -10. Kreisajā pusē varat redzēt standard maximuma mērītāju, ar nulli pie 0 dB pilnas skalas, un mums palika aptuveni 11 dB brīvas vietas, ar ko spēlēties apgūšanas laika.



Solo katru ierakstu, jums ir jāizmanto kanāls skaļuma pastiprinātājs ar jutības kontroli (vai skaļuma palielināšanas spraudnis, ja jūsu DAW tāda nav), ип нав канал фейдерис!!! , kas vēlāk būs nepieciešamsautomizācijai, lai līdzsvarotu skaņu pret rozā troksni.

Mēs jaucam!

Es iepazistināšu jūs ar pārējām darbībām, pastastot par to, kā es izmantoju rozā troksni, lai miksetu R&B dziesmu ar nosaukumu «Are You Ready» no GAM Productions. Там ир diezgan pieticīgs celiņu skaits. 28, taču pat sava sajaukšanas līmeņa izveidošana man prasīja mazak laika, neka jums vajadzeja, lai izlasītu rakstu līdz šim brīdim.
Tapat kā jebkuras kombinācijas iestatīšanas laika, pirms rediēju jebkuru ierakstu līmeni, es mazliet iztīrīju lietas. Esmu sagrupējis un krasu kodējis visus kanālus, lai projektā būtu vieglāk orientēties. Grupešana ir noderīga, ja strādājat ar avotiem ar vairakiem mikrofoniem, jo, līdzsvarojot mikrofona signalus, varēsiet klausīties grupu, nevis atsevišķus ierakstus. Ja zināt, ka lielākā daļa procesa bus pa kreisi vai pa labi vai maisijuma centrā, shajā brīdī varat iesstatit pamata pannu.
Es atstāju visus kanālu faderus ar tādu pašu pastiprinājumu, jo tas atvieglo darbu ar vēlākiem miksēšanas posmiem (ipašiautomizāciju). Tā vietā es izmantoju Cubase iebūvēto kanala ieejas pastiprinājumu, lai līdzsvarotu katru atsevišķu kanālu/skaņu pret fona troksni. Ja jūsu DAW nepiedāvā kanala pastiprināšanu, varat ievietot pastiprinājuma spraudni pirmajā ievietojumā (Blue Cat’s Gain Suite ir labs bezmaksas starpplatformu spraudnis), vai, ja jums ir darīšana ar nepārtrauktu audio, varat izmantot skaļumtou. паша клипа лимени картошанас лога.
Esmu arī iestījis savu projektu «solo ekskluzīvam» darbam, proti, kad solo vienu ierakstu, visi citi solo jūsu projektā tiek izslēgti. Tas nav nepieciesams, bet palīdz izvairīties no kļūdām. Galu galā mani interesē tikai viena kanala/grupas miksēšana pār troksni, man nav jādzird papildu kanali.
Nakamais solis ir pielāgot kanālu līmeņus. Es paņēmu katru kanālu pēc kārtas un pielāgoju to pastiprinājumu, līdz sadzirdēju, ka avots izlaužas cauri troksnim. Process ir tik vienkaršs, ka: ja tas izklausās nedaudz skaļāk par troksni, tad pazeminiet līmeni, ja vispār nedzirdat, pagrieziet to augstāk.

Šajā rakstā sniegtais audio piemers (skatiet tālāk) ir šī ieraksta ātrs sajaukums, kas ietver 28 ierakstus. Maisījuma skaļuma līmenis, kas atstāja daudz vietas turpmakai apstrādei ип автоматизация, tika izveidots četras minūtēs.

Īpašas piezīmes

Vienīgā grūtība ir tā noteiktas frekvences un skaņu tipi rozā troksni izgriezīs nedaudz labāk nekā citi, tāpēc jāņem vērā katras skaņas īpašības, miksējot ar troksni, tas pēc nelielas prakses kļūs instinktīvs. labs piemers problemātiska skaņa apakšsitiens . Diezgan bieži šķiet, ka zemās frekvences bloķē troksnis, un jūs vēlaties palielināt kanala skaļumu. Jums ir jācīnās ar šo kārdinājumu: līdz brīdim, kad tiek dzirdēts sitiens sī metode par pārējo parūpēsies. Tāda pati problēma rodas ar augstas frekvences skaņām; hi-cepure šis ir lielisks piemers. Paturot to prātā, saglabajiet līdzsvaru. Es bieži uzskatu, ka tas vislabak darbojas, ja atstājat sūtīšanas efektus (piemēram, reverbu un aizkavi) izslegtus, vienlaikus sajaucot līmeņus ar rozā troksni ип pievienojat tos vēlāk. Ja neesat pārliecināts par šo paņēmienu, izmēģiniet to ar sūtīšanas efektiem un bez tiem, un pēc tam uzziniet, ko domājat.
Visbeidzot, joma, kurā daudzi cilvēki iestrēgst, mēģinot pielietot šo paņēmienu, ir vokāls . Problema ir tā, ka vokals ir diezgan dinamisks: pat viskonsekventakajā izpildījumā vārdos un frazes ir skaļākas un maigākas skaņas. Viltība ир fokuset ausis nevis uz vokala uzbrukuma fazi, kur līdzskaņus un izteiktākas skaņas ir viegli pamanīt, bet gan nodrošinat, lai visa balss līnija tiktu dzirdama pari troksnim.

Накамие соли

Kad tas viss ir izdarīts, atspējojiet rozā trokšņa ģeneratoru (atspējojiet spraudni TestTone) un klausieties līdzsvaru. Tas nebūs ideāls — iespējams, vēlēsities ieslēgt pāris skaļumaregulatorus dažām problemātiskām skaņam, un jūs joprojam veiksit visus nepieciešamos apstrādes,automizācijas un citus miksēšanas trikus.
Tagad varat piekļūt jautrajai miksēšanas daļai, un, ja, apstrādājot savus individuālos avotus, esat pareizi noregulējis kanālu pastiprinājumu (pastāvīgi skaļuma ekvalaizeri, piemēram, Tokyo Dawn Slick EQ un Luftikus lkjb, var būt ļoti noderīgi), jums vajadzētu saprast, ka kanāla skaļuma vadīklās ir vēl mazak pielagojumu neka parasti…
Visbeidzot, ja jūs gūstat labumu no sīs piejas, bet kopumā tonalais līdzsvars, kas rodas, sajaucot rozā troksni, jums nepatāsta, dastaža ir das Пирмкарт, варат к измантот, лай лидзсвароту даудзслану далас, пьемерам, висус беквокалус таджа паша група, неизмантойот к висам миксам. Un, otrkart, ar šo tehniku ​​jūs varat kļūt nedaudz radošāks. Jo īpaši varat izmantot ekvalaizeru rozā trokšņa gadījumā un iegut citus parametrus, ar kuriem strādāt. Варат pat izmantot «atbilstības ekvalaizeru», piemēram, Voxengo’s Curve EQ (копш 7. версий комплекта Cubase, ставка pieejams arī citiem DAW lietotājiem par maxu), лай фиксету велама ieraksta vidējo frekvences reakciju. Patīk un izmantojiet to. lai veidotu savu rozā atsauces troksni. Bet mēs to sīkāk apsvērsim citreiz …

Sākotnējais raksts ņemts no žurnāla decembra numura skaņa pie skaņas.

Tulkojuma autori ir ierakstu kompānija Musicheads Rec.

:: Palīdzība

Jau pašā radioelektronikas studiju sākumā ļoti gribēju uztaisīt trokšņu ģeneratoru. Tad spēlētāju nebija un ķsita ļoti pievilcīgi radīt maigi rozā trokшу vai sērfošshanas trokшу avotu, lai ieliktu ausīs austiņas, noslāpētu apkārtējās skaņas, noslāpētu aprtēā noslishulesas, noslāpētu aprty -noslishas, ​​noslāpētu. Bet tad man neizdevas ar savām rokām izgatavot sādu ierīci. Шемас, кураш атраду литература, недарбойас.

Trokšņa ģenerators sastāv no divām daļām: trokšņa avota un pastiprinātāja. Ja mēs vēlamies iegut nebalto troksni, tad pastiprinātājam jābūt atkarīgam no frekvences. Piemēram, rozā troksnis rodas, pazeminot pastiprinātāja pastiprinājumu augstās frekvencēs.

Diemžēl rakstos Periodiskirodas kļūdas, tās tiek labotas, raksti tiek papildinati, izstrādāti, tiek gatavoti jauni. Abonējiet jaunumus, lai būtu informēti.

Ja kaut kas nav skaidrs, noteikti jautājiet!
Уздод жаутаюму. Ракста дискусия. зинь.

Авторам Jautājums. Свейки! Vai es pareizi sapratu, ka uz operacionālā pastiprinātāja, piemēram, uz norādītā 544 ud1 tiek izmantotas 3 kajas (no 8) — barošanas avots (+, -) un izeja? Vai pats lodējāt ķēdi? Ja jā, vai ir iespējams vienkārši izvadīt austiņas, nepievienojot papildu pastiprināju? un arī, ko jūs sakāt par šo shemu: [saite noņemta] Paldies.

Cietvielu trokšņu генераторы — šī ir диод, kuru noteiktā darbības režīmā var izmantot kā trokšna avotu noteiktā frekvenču diapazonā.

Trokšņu ģeneratoru darbības princips ir balstīts uz diods krustojuma lavinas sadalījuma īpašībām. Sakotnējā lavinas sabrukšanas stadijā triecienjonizācijas process izrādasnestabils: triecienjonizācijarodas, partrukst un atkal paradas tajas pārejas vietas, kur tā izradas. Šis brīdis pietiekams elektriskā lauka stiprums. Nejaušas nevienmērības rezultāts jaunu lādiņnesēju ģenerēšanā triecienjonizācijas laika ir troksnis, kas raksturīgs noteiktam strāvu diapazonam. Tādu, piemeram, ierīču kā Zener diožu darbības laika troksnis ir kaitīga paradība. Tāpēc troksnim atbilstošais strāvu diapazons tiek izslegts no Zener diožu darbības strāvu diapazona.

Tādējādi apgrieztās nobīdes diodes var izmantot kā trokšņu ģeneratorus pretējo strāvu diapazonā no minimālās (\(I_(zonde min)\)) līdz maksimālajai (\(I_(zonde max)\)) pārrāvuma strāvai, kur tiek novērota vislielākā elektrisko svārstību intensitāte .

Trokšņu ģeneratoru parametri daudzējādā ziņā ir līdzīgi Zener diožu parametriem. Visspecifiskakie ir tris raksturlielumi, kas raksturo ierīču radītā trokšņa signalla īpašības un tā atkarību no ierices Tempaturas svārstībām.

Trokšņa spektrālais blīvums (\(S_w\)). No signālu teorijas ir zināms, ka spektrālais blivums ir viens no svarīgākajiem jebkura signalla raksturlielumiem. Mērīšanas nolūkiem izmanto t.s. “baltais troksnis”, šādam signalam ir nemainīgs spektrālais blivums visās frekvencēs. Cietvielu trokšņu ģeneratori ļauj iegut šādu raksturlielumu noteiktā frekvenču diapazonā. Parametrs trokšņa spektrālais blīvums (\(S_sh\)) pusvadītāju ierīces izsaka kā trokšņa sprieguma efektīvo vērtību, kas attiecas uz 1 Hz joslu, noteiktā pārāvuzonu strāvā un noteiktā pārrāvuma strāvā un note. Pusvadītāju trokšņu ģeneratoros un visizplatītākajās Zener diodēs vērtības \ (S_sh \) atrodas diapazonā no 3 līdz 30.

Spektra vienmērīrīguma ierobežojuma frekvence (\(f_(gr)\)). Realos pusvadītāju trokšņu ģeneratoros radita trokšna spektrālais blivums ir nemainīgs tikai noteiktā frekvenču diapazonā.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *